Jobbjobbjobb

Stressat som en dåre idag på jobbet då vi varit en man kort. Känns väldigt skönt att jag sa nej till att jobba Marias eftermiddagspass idag (då hon var sjuk). Kände inte riktigt för att stanna kvar och jobba fram till kl 23.00 i kväll efter att ha varit på jobbet sedan kl 08.00. Kan ju inte precis bara skita i Ragge, så kunde lät skylla på det. Inte för att jag egentligen tycker att jag behöver en ursäkt till varför jag inte kan, borde vara tillräckligt att jag redan jobbat 8 timmar idag, menmen. 

Gick iallafall med på att jobba imorgon, så länge de var ok för Christine att jag inte jobbade i städet som planerat. men lite omplacering av folk så fick vi ihop de hela. Annika för hoppa in istället för mig, Christine tar tvätten istället för Annika och Kerstin tar konferensen istället för Christine. Jag försökte hålla mig utanför de hela, så längre ni kommer övenens så jobbar jag när vi behöver mig imorgon. (Dock inte hela dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0