Växjö

Vad dålig jag är på att uppdatera här. Tänkte göra ett nytt försök och se om jag kan hålla igång och blogg lite.

Förra helgen var jag uppe i Växjö hos underbara Cissy, för att fira hennes födelsedag lit i förväg. Åkte upp så jag var i Växjö lagom till lunch, då Lollo (för ovanlighetsskull) missat tåget och fick vänta på nästa som inte gick förrän om två timmar. Gick jag och Cissy å lunchade och sen flanerade vi på stan fram tills Lollos tåg kom.

Lite senare jonade Sofia, Jens och Allan oss. På kvällen blev de god mat och en hel del vin och då kom också Anna. Jätte skoj att träffa Anna igen, kan knappt minnas när vi sågs senast. Hoppas de inte ska dröja lika länge tills nästa gång. Som vanligt blev de utgång på Grace, trots att jag var jätte trött lyckades jag hålla igång och hade riktigt skoj!

På söndagen visade Växjö upp sig från som bättre sida, solen sken och de var riktigt varmt och skönt! Tråkigt nog vara jag tvungen att hoppas på tåget hem. Hemma var vädret inte alls detsamma, mulet och grått.

Tog tyvärr inte med mig kameran, så blir tyvärr inga bilder.

Tack för en underbar helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0