Grattis Anna!

Förra måndagen sa vår marknadsföringsansvarig upp sig och Gunila gav direkt jobbet till Anna, vilket hon verkligen är värd. Grattis!!!

Då Anna började omgående på sin nya tjänst, började de direkt att dra i mig. De är skönt att äntligen få jobba mer och dessutom få jobba mer i receptionen. Samtidigt är de jätte jobbigt, tackar jag ja till ett pass i receptionen och behöver mig i städet blir de sura miner för att de "snor" mig och tvärtom från andra hållet. De blir inte sura på mig utan mer på varandra! Men jag står mittemellan och kan inte göra så mycket!

Nu längtar jag bara efter att få reda på vad dagens möte ska leda till! En vecka känns förtillfället som en evighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0