Tindra

Idag har jga haft besök av söta lilla Tindra. Emma skulle ner till Malmö hela dagen och frågade mig om jag kunde passa henne. Inga problem!

Hade tänkt att jag skulle fixa och dona här hemma idag, men har inte blivit så mycket. Har haft huvudvärk hela dagen så har blivit att vi mest tagit de lungt. Har iallafall lyckats sätta ihop min nya hylla till badrummet och lite annat har jag också fått gjort.

Passade på att träffa Lollo och Allan inne i stan för att äta något tillsammans innan de var dags för dem att gå bort till The tivoli på The Ark konserten, hade gärna hängt med men tyvärr fanns de inga biljetter kvar.

Nu ska jag slappa framför TVn resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0