Repan

Första dagen tillbaka i repan på väldigt länge gick helt ok! Ett helt fullbokat hotell är väl inte de bästa tillfället att försöka komma in i allt igen. Alla förutom två personer hade redan checkat in när jag mitt pass började, men de blev ändå inte en lugn kväll. När Petra lämnat över allt till mig hade den stora konferensen som bokat alla rummen på hotellet precis slutat för dagen och alla tänkte utnyttja sin lediga tid innan middagen med lite träning och hälsa. Så blev attakerad av frågor om gymmet, spaet och var man kunde gå eller springa i närheten. När alla hittat rätt fick jag en liten paus att andas ut och få undan lite pappers arbete. Men inte så länge, för efter träning och hälsan var de dags att göra motsatsen, då baren inte hade öppnat än kom alla till mig istället för att köpa vin och öl.

Vid 7-tiden började middagen och jag kunde äntligen försöka få ordning på kaoset. Tyckte ändå de gick helt ok, fast att jag emellan åt kändes som jag inte hade koll på något.

Imorgon är jag tillbaka i städet, fick sovmorgon till kl 9. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0