Malmö

I lördags efter en välförtjänt sovmorgon och en snabb sväng till stallet bar de av mot Malmö. Finaste Hanna skulle ha in flyttningsfest och kombinerad födelsedagsfest. När jag kom dit var Cissy och Kent redan på plats. Blev en lugn och trevlig kväll utan utgång vilket min förkylning nog tyckte var bra.

På söndagen åkte jag, sofia och Lollo till jägersro för att kolla på lite galopp. Anneli red hem tre andra placeringar, bra jobbat!! Street Band (som också reds av Anneli) en av Rix hästarna som Sofia köpt andel i kom på andra plats. De blev en riktigt fight mellan två av Rix hästarna men tyvärr fick Anneli och Street band se sig besegrade.

Tänkte jag skulle komma igång och träna lite igen. Började lite smått för två veckor sedan, men också (självklart) på en förkyldning och därför blev de vila hela förra veckan. Igår innan vårt personalmöte blev de en snabb vända inom gymmet. Då jag fortfarande är förkyld ville jag inte anstränga mig för mycket, samt att jag kom rätt mycket senare till jobbet än planetat. men en lite sväng på loppbandet (raskpromenad) hann jag med och lite träning av armarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0