Boxplats

Jag bestämde mig för att inte ta jobbet, kändes bäst så. Så från och med nästa vecka blir de receptionen på Erikslund för min del i 3 veckor under Marias semester.

Efter stallmötet i onsdag söker jag efter en ny boxplats för fullt, var och kollade på ett stall i dag. Märkligt nog så har jag faktiskt varit där tidigare. När jag letade boxplats första gången var jag ute och kollade på 3 olika stall, och jag valde faktiskt mellan detta stallet och gustavslund. Men då priset var ett helt annat på Gustavslund när jag flyttade ditt samt att jag bodde ju inne i stan då och den extra besinen för att ta sig ut dit gjorde att de faktiskt var mer lönsamt att stå på gustavslund och där fick jag dessutom mer för pengarna. men så der de inte ut i dagsläget.

Jag ska kolla på ett till stall på måndag, ett jätte litet stall med bara 2 andra hästar. Sen har jag lite anra ställlen jag ska ringa till och prata med. Bland annat ett stall i Vallåkra, en lite bit att åka, men där ingår all den servisen som jag egentligen vill ha till ett bra pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0