sömnbrist

Sömnbristene den senast veckan börjar sätta sina spår. Sen i fredags har jag jobbar eftermiddag och inte varit hemma förrän tidigast kl 12 på natten och inte varit i säng förrrän runt 1 tiden. Sen har jag av olika anledningar varit tvungen att gå upp tidigt på morgonen och har inte hunnit med att sova så många timmar.

Imorse var de dags att gå på fm passet i stället, bara att dra sig ur sängen strax innan kl 6 imorse. Den sista kvarten på jobbet kände jag verkligen hur trött jag var. Efter att ha uträttat lite ärenden på vägen hem stängde jag mig i soffan för att slappa resten av kvällen. Dröjde dock inte länge förrän jag somnade... vaknade igen vid 9 tiden.

Nu är de drags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0