SATC

Var på ridbanan och red vid lunch tid idag, helt plötsligt hörde jag en hög smäll från andra sidan österleden. märkligt tänkte jag och fortsatte sen att rida! ca 5 min senare när jag kollade upp åt de hållet såg jag ett stort rökmoln... ojdå, de måste verkligen ha hänt något.

Läste nu på Hd att en lastbil hade börjat brinna ute på E6.an.

Efter stallet åkte jag till simhallen för att simma... härligt och avkopplande att simma. Dock började jag få mer och mer ont i axeln ju mer jag simmade och efter 15 min kände jag att jag nog inte skulle plåga mig själv mer.

Snart ska jag upp till Gustavslundsv och träffa mamma, ska hämta en byrå till mig där. Var inom möbelaffären i Hasslarp och hittade en jätte snygg byrå där, dock lite dyr för min plånbok. Tanken var att jag skulle dra med mig mamma ut igår och kolla på den, för att få lite smakråd. men när vi var uppe och städade och fixade i huset igår så insåg jag att där fanns ju en byrå som är helt ok som dessutom min plånbok tycker mycket bättre om.

Sen ska jag och mamma till Idas och äta och efter de bio, Sex and the city!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0