Stress

Helt slut efter en lång och stressig dag på jobbet. Borde verkligen varit två som jobbat idag. Har sprangit som en galning mellan receptionen och telefonen hela dagarn. Checkat in gäster, tagit betalt för öl, vin, godis ect, sålt presentkort och svarat på lite frågor när jag väl kommit i från receptionen var de bara att kasta sig på telefonen och som ringt konstant undertiden man varit upptagen... vid ca 5 tiden checkade jag in en familj på 4 pers (walk in) då vi inte hade något familjerum fick de 3-bäddsrum och jag lovade att springa upp med en extrasäng till dem... men då jag inte hade en ledig stund på hela kvällen fick jag vid 9 tiden ringa restaurangen och se om de kunde hjälpa mig.

Behövde bara jobba över en timme, innan jag änligen var klart med allt jag var tvungen att göra innan jag kunde gå hem.

Nu är jag ledig i en vecka... skönt!! Känner för att hitta på något, åka iväg någonstanns och inte vara hemma hela veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0