Nytt försök!!

Gjorde ett nytt försök att få en läkartid idag. Gick ju inte att få tag på någon igår förrän efter lunch. Lyckades få prata med samma person som igår på citykliniken... fick en tid hos ortipenden den 25 augusti. Fanns dock inga möjligheter att få träffa en läkare innan dess, löjligt!! Märkligt att personen jag pratade med i fredags sa att jag självklart kunna träffa en läkare innan dess att de fanns lediga tider hos ortipeden.

Så efter att jag pratat med henne ringde jag till vårdcentralen på Råå och skrev om man dit. Hon bokade dock inte in något tid, utan tyckte jag skulle höra med en sjukgymnast först. Ringde till ett av de nummren jag fick av henne och där hade de tyvärr inga tider förrän i augusti. "lite långt att och ha ont tills dess" tack, äntligen någon som förstår mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0