märkligt

Vaknade vid 3 tiden i natt, av att jag hörde en kraft smäll utifrån. hmm... märkligt. Gick ett par sekunder som smällde de till igen och åter igen! Vad händer? Smällen lät läskligt likt en pistolskott... nä, de kan de ju inte vara. Säker inget tänkte jag och tänkte försöka somna om... men är ju redan vaken så bestämde mig för att gå upp och kolla. Gick ut i köket och på väg fram till fönstret hör jag en bil komma körades runt hörnan i alldeles för hög hastighet... hmmm.. de där en ju en polisbil! Den stannar på gatan framför lekplatsen bakom en annan polisbil som redan står parkerad på gatan! hmmm... båda bilarna körde därifrån efter ett lite taqg och jag gick tillbaka för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0