Makeuprådgivning

Varit på bodyshop idag på makeuprådgivning! Fick en gratis makeuprådgivning sist jag var på Body shop och blev medlem. 

Som vanligt kommer man därifrån med allt för mycket saker... eller de mesta behövde jag ju ändå. Min fundation är typ slut så behövde endå en ny, tänkte jag skulle prova en mineralfondation och var ju då tvungen att köpa till en borste också, som kostade nästan lika mycket som själv fundation. Sen är börjar min maskara och ta slut så lika bra att köpa en ny. Sen gillade jag ögonskuggan hon använda så mycket, att jag bara var tvungen att köpa dem... trots att jag verkligen INTE behöver en ny ögonskugga!



När jag väl hade promenarat hem i värmen var sminket inte lika snyggt som när jag lämnade butiken och dessutom lite svårt att de på bild.




Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha, ja jag sa ju det.. man kommer alltid där ifrån med för mycket saker ;)

2010-07-14 @ 18:18:48
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0