j-vla axel

Varit en hyffsat lugn dag på jobbet idag, kändes som jag knappt hann med något alls ändå. Imorgon kommer de däremot inte bli så lungt. Vi har nästan helt fullbokat på kvällen, så min uppgift på förmiddagen blir att rumsfördela alla och fixa klart nycklarna till alla grupper, de lär ju ta hela dagen med tanken på att man ständigt bli avbruten av telefonen. (vilket är bra, ringer de betyder de nya bokningar)

Skulle egentligen ha gått till gymmet idag, men då min axel började (av ingen anledning) göra ont i går kväll, bestämde jag mig för att hoppa över de. Vill allafall kunna börja rida igen utan att få ont... skitsama att jag inte klara av att simma eller styrketräna.. men rida!!! Ridningen idag gick rikigt bra, kände knappt av axlen alls bara lite. Glömmer hela tiden att jag ska ringa och boka tid hos läkaren. När jag väl kommer hem på kvällen har de ju redan stängt. Nu har jag iallafall skrivit upp nummret så imorgon kan ju ringa från jobbet eller stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0