Helsingör

Skönt med lite ledigt. Idag var de dags för Ragge att nya skor, så bara att åka upp till stalle på förmiddagen. Efter de åka jag direkt till Väla för att lämna in min mobil på service, de hade inga mobiler kvar att låna ut så får dras med min gamla telefon.

När jag kom hem kände jag för att hitta på något, då de inte var strandväder precis blev den en sväng till Helsingör för lite shopping. Hittade dock inget, menmen

Har fått för mig att jag vill åka över till Ven och cykla, har inte varit där sen jag var liten. Någon som vill hänga på??

Kommentarer
Postat av: Cissy

Jag hade gärna hängt på, det är så mysigt :) Kent o jag cyklade där förra sommaren. Dock är jag ju rätt så fullbokat resten av den här sommaren :( Kanske nästa? Hehe.. kram!

2010-07-19 @ 21:44:51
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0