Akuttid

Suck... skada er aldrig på sommaren. Ringde till läkaren idag efter att ha glömt de i flera dagar. Vilket ändå inte spelade något roll vissade de sig. De tar inte emot bokningar för "utredning" nu på sommaren, utan får ringa samma dag och boka en akuttid. Så på måndag morgon är de någon som sitter med telefonen i högsta hugg.

Dock får jag bara träffa en "vanligt" läkare då... som förmodligen kommer skicka vidare mig till ortopeden och de finns inga lediga tider hos honom förrän slutet av augusti.... härligt!! menmen, får ju iallafall träffa en läkare förhoppningvis redan på måndag. 

Hoppade ridningen idag. Dels har de varit kvavt hela dagen och alla hästar såg rätt hängiga ut. Skadar inte att Ragge får vila en dag. Dels för min axel har värkt hela dagen + att innan idag på jobbet kändes de som jag hade feber... kanske bara var värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0