25 år

Ny vecka och dags att ta nya tag. Förra vecka kändes som den bara flög förbi. Måndagen spenderade jag till att vila upp mig efter att ha jobbat 7 dagar i rad i stallet. Jag var helt slut efter den veckan. På tisdag ringde min chef och frågade om jag kunde jobba frukost onsdag, torsdag och fredag.  Så efter bara ett par timmar sömn fick jag dra mig ur sängen kl 4 på onsdags morgonen för att köra ner till jobbet. Jag slutade jobba kl 11 och var sedan tvungen att stanna kvar i Lund för att vi hade möte på jobbet kl 14. De blev en runda på Nova, trots att jag inte alls var shopping sugen. 

Efter mötet åkte jag och Johanna hem mot Helsingborg. Då hade snöstormen börjat dra igång ordentligt. Innan vi körde ut på E6 fick vi stanna 3 gånger för att ta bort isen som fasnat på vindrutetorkarna. Vi hann inte köra långt på E6 innan de tog stopp, vi rullade fram ett par meter åt gången bara innan vi till slut kom fram till avfarten till Bjuv där vi var tvungna att köra av vägen, då E6 var avstängd fram till Landskrona. Efter nästan 3 timmar var vi äntligen hemma!

På torsdags morgon fick jag gå upp extra tidigt för att ha god tid på mig att köra ner till Lund. På kvällen skulle jag på föreläsning i Lund och sov därför kvar hos Andreas. De var riktigt skönt att kunna sova lite längre på fredags morgonen, behövde inte gå upp förrän 04.45.

Direkt efter jobbet körde jag till stallet och sedan hem för att städa undan lite innan alla andra skulle komma. Cissy, Hanna och Johanna kom i fredags.

På lördagen åkte vi ut till Väla för att shoppa lite. Sen kom Sofia och Lollo senare på eftermiddgen/kvällen och de var dags för Party!!! Emma kom också, hann dock inte stanna så länge innan de var dags för oss att dra ut. Riktigt skoj att träffas alla igen och ha en lite tjejkväll, trots att de inte var meningen från början.




Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Jag mår bättre nu :) Tack själv för en jättetrevlig helg, så kul att träffa dig o alla de andra igen. O helt underbart att det väntar flera fester där vi kommer träffas igen nu i några månader framåt! Kraam

2010-02-02 @ 07:48:45
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0