Sjukling

Natten till i onsdag vaknade jag mitt i natten av magknip. Åkte ändå till jobbet på morgonen för att jobba frukosten. Allt rätt bra från börjar lite ont i magen och kände mig lite illamående. men de blev bara värre och värre ju längre dagen gick och gick hem från jobbet redan kl 10.

På vägen hem ringde jag mamma och frågade om hon kunde besikta min bil åt mig. Vilket passade rätt bra då hon satt på jobbet och kunde ändå inte göra så mycket då deras datorer låg nere. Dessutom lovade Emma att mocka till Ragusa. Så jag kunde spendera resten av dagen i sängen, tror dock att jag spenderade mer tid på badrummet.

Idag skulle jag egentligen jobbat 16 timmar, men de blev till att stanna hemma i stället. Idag känns de lite bättre, har lyckas få i mig lite att äta och lyckats hålla allt nere... men har fortfarande magknipp, imellan åt hugger de till ordentligt i magen, andra stunder skriker magen efter mag men så fort jag försöker äta något blir jag illamående.

Var nyligen ner till parkeringen för att byta tillbaka bil med mamma och bara att ge ner för trappan och ut till bilen och sen tillbaka fick jag sjukt ont i magen igen. Så bestämde mig för att ringa till min chef och säga att jag blir hemma imorgon också.

Nu ska Anja köra när som helst, håll tummarna!!!


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Hoppas du börjat må bättre nu :) Kramar

2010-02-20 @ 16:25:20
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0