Cafe Annorledes

Som omväxling till min (förhoppsningsvis tillfälliga) ohändelserika och trista vardag hade jag fullt upp hela dagen idag. Åkte iväg till stallet tidigt imorse. Hade egenligen inte behövt åka så tidigt, men igår när jag skulle parkera bilen fanns de inga parkeringsplatser på rätt sida vägen. Idag på förmiddagen var de parkeringsförbud på ena sidan vägen.

De var riktigt kallt att rida imorse, efter ett egentligen lite förkort ridpass gav jag upp då jag inte kunde känna mina fingrar längre. Efter ridpasset åkte jag hem och tog de lungt ett litet tag innan jag skulle in till stan för att träffa Johanna (en arbetskamrat), då vi båda jobbar så lite denna månaden bestämde vi oss för att hitta på något. Vi träffades på Cafe Annorlundes för en fika och lite skitsnack! Har aldrig varit där tidigare, helt ok ställe.

Efter fikan var jag tvungen att sticka till stallet igen, Ragusa skulle få nya skor. Hade sparat mockning också samt att jag lovat Emma att mocka till hennes två. Efter att Ragusa var färdig skodd och insläpp i boxen igen var de fullfart mot Ramlösa station för att åka ner till Lund på föreläsning. Var inte hemma igen förrän halv 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0