2010-01-05

På några sekunder vändes allt upp och ner… har gått runt i chocktillstånd ända sedan mamma ringde förmiddags! Jag förstår inte… hur? Varför? Trodde att de skulle falla på plats när jag fick se de med mina egna ögon… men kan fortfarande inte fatta att de är sant. Stod där och väntade på att se ett andetag men de kom inte!

Känns som ett bra satt att avsluta sitt liv… leva ett långt och friskt liv och sen bara somna in! men inte för oss andra, för oss är de oförståligt! Känns som jag kommer vakna upp vilken sekund som helst och inse att de bara är en dröm.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Jag tänker på dig...

2010-02-11 @ 17:48:15
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0