Viva

Färgade håret för ett tag sedan, som vanligt blev de rött. Kanske lite tråkigt att inte variera sig, men jag trivs i den färgen. Brukar använda Excellence från Loreal men de hade inte den färgen jag ville ha i butiken och valde du i stället Viva från Wella, för första och sista gången!

Tyckte först de blev bra, men efter ett par dagar när jag kom ny dusch ut ur duschen märkte jag att håret blev helt stelt vid benan. Känns som man har haft i 2 kg hårgel i håret och håret ser fet ut trots att de är helt ny tvättat. Sen har färgen nästen helt försvunnit, förutom längt in mot rötterna, där de fortfarande är jätte rött!! På måndag blir de ett surt samtal till Wella och sen får jag väl ringa frisören och se om hon kan hjälpa mig få ordning på de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0