Pantning

Tror jag har tappat massa i vikt... eller iallafall tappat cm runt magen, min byxor som jag arbetar i är iallafall alldels för stora. Så antingen är de som blivit större eller jag mindre. De konstiga är att jag har max tappat ett kilo i vikt.

Då vi har så mycket på jobbet för tillfället får jag sällan tid att äta något samtidigt som jag är inne i en period där jag inte äter frukost. Vet att de är "den viktigaste måltiden" men kan verkligen inte få i mig frukost på morgonen. I helgen åkte mixern fram igen för att blanda smooth för att få i mig något på jobbet när jag jobbar eftermiddag och få i mig lite frukost när jag jobbar förmiddag. De kan man dricka samtidigt som man sitter med annat på jobbet och i farten när man springer runt och gör ive såg för jobbet.  

Vill gå ner ett par kilo i vikt, men finns kanske bättre sätt att gör de än att sluta äta. När jag väl äter blir de mycket skräpmat, har inte ork att laga mat när man kommer hem på kvällen efter att ha jobbat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0