Klänning

Jakten på en klänning till brölloppet försätter. Har börjat i lite konstig ordning, har redan sökt igenom hela Helsingör och Köpenhamn efter en klänning utan att hitta någon som jag ens kan tänka mig att ha på bröllopet!

Idag ska Helsingborg total genomsökas... tänka på bussen in och hoppas av vid söderpunkten och kolla vad de har där.. där ligger en liten affär in på söder punkten (som jag inte vet vad den hetter) som brukar ha lite söta kläningar. Efter de ska jag vidare till Kullagatan och se vad jag hittar där och efter de om jag fortfarande är utan klänning får vi se om vi hinner med en sväng till Väla.

Annars får jag ta Väla imorgon på väg hem från jobbet imorgon. Zara har ju Ragge imorgon så har inget jag behöver stressa hem till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0