Lång dag/ar på jobbet

Skulle jobba mellan kl 1600-0000 i måndags kväll, så jag började "redan" kl 0930 på tisdags morgon och därmed behövde ta tåget strax innan kl 8 på morgonen hade jag redan tänka att jag skulle försöka sova kvar på hotellet i stället för att sätta mig i bilen och köra hem, tar ju ändå nästan 45 min att köra.

Och bra var ju det, efter att vi alla hade sprunget runt som galningar hela dagen för att först få ordning på allt innan gästerna skulle komma och sen för att få ordning på allt efter åt. Vi var inte klara förrän kl 2 på natten. Fick dra in en extrasäng i ett av konferansrumen och sov där i natt. Tisdagen blev desto lugnare, men de var skönt när man äntligen fick komma hem igen.

Nu ska jag dra mig till sängs, imorgon blir det sovmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0