Stallmöte

Har precis kommit hem från stallmötet. Vi har haft någon som jobbar i stallet var tredje helg, men när Johanna ska vara mamma ledig från och med januari kommer hon som jobbat på helgerna börja jobba i stället för henne. Så förmodligen ska jag hoppa in och ta de helgerna som jag kan... lite extra pengar hade ju inte varit fel, framför allt efter december månad då man dels har extra utgifter till alla julklappa och jag knappt kommer få jobba något. Som de ser ut nu kommer jag jobba 4 dagar på hela månaden... jippi!


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Vi ska vara hos Kents föräldrar dagarna före jul och sen är vi hos pappa från lille julafton tills mammas födelsedag, den 27:e december. Sen åker vi till Sälen den 28:e... Verkligen fullt upp! Kram

2009-11-30 @ 07:54:58
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0