Sjukhuset

I Måndags var jag kvar i Lerberget fram till lunch tid, trots att båda mamma och pappa var på jobbet. Vid lunch kom pappa och Roger (pappas kollega) hem. Pappa har fått en blodpropp i benet och skulle lägas in på sjukhuset, så han va bara hem om och hämtade lite saker. Då Rogers bil var inne på verkstad passade de perfekt att han tog pappas bil.

På kvällen ringde mamma och tydligen hade Farmor fått en stroke och var inlagd på sjukhuset hon också. Verkar dock inte vara så farligt. Jag funderar på att åka upp och hälsa på henne imorgon. Spelar egenltigen inte så jätte stor roll om jag kommer eller inte... hon kommer förmodligen inte minas att jag har varit där iallafall, men hon blir iallafall glad för stunden om jag kommer och de är ju alltid något.

Pappa blev iallafall opererad i går kväll och allt gick bra för förmodligen kommer han hem redan idag.

Nu låter de som bredbäreren kommer, så ska gå ut och hämta posten.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä men usch, vad tråkigt att höra! Hoppas båda två mår bra nu igen! Kram

2009-11-23 @ 11:16:03
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0