Sen kväll

Har bara varit vaken i lite mer än en timme... var inte hemma förrän strax efter kl 2 i går natt. Skulle egenligen jobba till kl. 21 igår, men var inte ifrån jobet förrän kl 23.30 och fick skynda iväg till sista bussen ner till centralstationen som gick kl 23.40... tåget hem går 23.51 vilket jag inte hann med... man brukar kunna hinna med det, men inte igår. Nästa tåg går inte förrän kl 01.15... suck! Tåg en 45 min promenad runt i Lund innan jag gick och satte mig på en bänk nere på parongen. 

Idag börjar jag inte förrän kl 18 och blir att jag tar bilen ner. Hinner inte med sista bussen ner till stan och en taxi kostar nästa lika mycket som att ta bilen hela vägen fram och tillbaka från Helsingborg till Lund. 

Nu ska jag åka till stallet.   

Kommentarer
Postat av: Cissy

Usch låter jobbigt..

2009-11-26 @ 15:34:38
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0