regn, regn

Uch... de har ösregnet hela dagen. Tur att man ändå inte planerat att man ska vara ute idag. Har tagit de lugnt nu på förmiddagen, de har blivit rätt så långa sovmorgnar på sistonde då man inte måste gå upp kan man ju lika gärna ligga kvar 5 min till, som den blir 5 min till ovs.

Varit inne i stan en snabb sväng och ätit lunch med mamma. Sen har jag bokat tid hos Frisören, på torsdag ska håret fixas till. Har verkligen ingen lust att rida idag, om de inte slutar regna snart tror jag att de blir vilodag för tösen idag. Inte bara förr att de inte är skoj att rida när de regnar, blåser och är kallt. men ridbanan kommer vara täkt med vatten då och hästen som är ute i hagen kommer vara genomblött.

I eftermiddag blir de en sväng förbi Väla, jag är i behov av en ny vinterjacka är så trött på min gamla som är flera år gammal och de är inte tillräckligt kallt än för att ha på sig en vinterkappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0