Lerberget

Sitter hemma Lerberget idag igen... Mamma och Pappa har varit i Dublin över helgen och är på väg hem från flygplatsen nu. Pappa fylde 60 år i fredags.

Detta året skulle morfar fyllt 90 år om han fortfarande var vid livet och farfar fyllde 80 år för bara någon månad sen.

Mamma och Pappa var och åt på Salamanca i torsdag, en av mina favorit restauranger... eller vad säger du Johanna? De är iallafall en Spansk tapas restaurang, inte så jätte billigt men rätterna är rättså stora (för att vara tapas rätter).

Badrummet börjar bli klart, bara  några planker till som ska upp i bastun samt ett fönster och en dörr som ska nog allt vara klart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej



Jag är så upptagen att jag aldrig hinner läsa din blogg.. :P Trodde dessutom att jag visste ellt då vi pratar var och varannan dag, men tydligen inte. Du berättar om gästerna på jobbet men inte att din pappa och farmor är på sjukan?!?!??!?! Och jo Salamanca är en av dina favoriter, min också=) Sen undrar jag var bredbäreren är?!? Aja ha de gött! Ciao

2009-11-22 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0