Ledig helg

Ska snart åka iväg till stallet. Jag har lovat att ta hand om Oskar torsdag-söndag då Emma är i Tyskland. Imorgon ska Emmas skötare ta honom... skönt då jag jobbar hela dagen och skulle inte vara i stallet förrän ca halv 7 på kvällen. Emma mockar aldig till Madonna på vardagarna, så tydligen innebar det att jag sa att jag kunde fixa de när jag lovade att ta hand om Oskar... hmm... vet inte hur de gick till. men nu slipper jag båda hästarna på fredag och dessutom ska Evelina ta Ragusa på fredag så jag slipper stallet helt och hållet.

I helgen är jag ledig, har inte speciellt inplanerat förutom att rida och ta hand om två hästar. Tänkt att jag skulle ta en lång dag i stallet en av dagarna, Ragusas mann börjar bli lite lång.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Hoppas det är bra med din pappa nu. Hur har det gått med intervjun, hört något? Skönt med lite ledighet :) Kramar

2009-11-19 @ 17:29:22
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0