jobb

Ska snart åke till jobbet, börjar kl 16.00 idag. Kände att jag ville komma hem så fort som möjligt i kväll, då jag jobbar imorgon bitti också... så blir till att köra ner.

Vi får väl se hur de går att jobba idag, har förvarande jätte ont axlen/skulderbladet.. börjar dock kännas lite bättre men fortfarande långt från ok. De andra armen har börjat bli lite öm från vaccineringen i går, men inte så farligt!

Ragusa fick vila idag, kände att de var bäst så och i stället låta armen vila lite så kanske de blir bättre tills i morgon. Jag har städat lite nu på förmiddagen och varit iväg och pantat burkar och flasker... nästan 100 kr blev det! var jätte länge sedan jag var iväg och pantade.

Nu måste ja börja göra ive mig och köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0