Huvudvärk

På väg hem från jobbet igår fick jag huvudvärk och de gick inte över på hela kvällen i går, så vid 9-tiden igår gjorde jag ive mig för att sova. Men då Johanna ringde var jag tvungen att hållam ig vaken ett lite tag till. Sen sov jag till kl 9 idag.. nästan 12 timmars sömn! men nu är jag iallafall utvillad.

SKa städa och fixa lite här hemma. Ska plocka ner ialla gardinner och tvätta dem på måndag när jag har tvätt tid. De ska byta alla mina förster i nästa vecka, så måste ta ner gardinerna och persinerna samt plocka undan runt fönsterna.

Efter lunch ska jag iväg till stallet och rida båda Ragusa och Oskar, hoppas Oskar är lite lugnare idag. I torsdags var han så pigg att han stod och stutsade på stället större delen av tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0