uppsatsen är inlämnad!

Nu är uppsatsen äntligen inlämna, bara att vänta till på tisdag då vi har seminarium. Förutom får egna och de vi skaopponera på måste vi gå på 3 st seminarium till, tror jag tar alla på tisdag. Hade varit skönt att få alla avklarade samma dag.

Idag ska jag skriva klart de sista på essän som jag har skjutit framför mig i över ett år... men nu är den nästan klar. Så förhoppningsvis kan jag skicka in den idag, eller senast i morgon.

Har nyss pratat med Veterinären och nu har äntligen provsvaren från biopsi kommit, så nu vet vi allafall vad det är. en inflammation som ev är orsakad pågrund ut av en överkänslighet. De är iallafall inte farligt och inget att göra åt. förutom att behandla med cortison med jämna mellanrum, denna gången ska vi dessutom behandla lokalt med cortisonsalva. Dock man jag inte börja behandla henne förrän om en vecka, för ska den eventuella svampen behandlas. Tydligen har inte cortison någon bara inverkan på svamp.

Nu ska jag äta frukost och sen bege mig in till stan en snabb runda och sen till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0