Proteinknutor

När jag ta av täcket från Ragge i morse så jag att hon hade utslag över hela ryggen, ser nästa som att hon blivit attackerad av myggor. Första tanken vara att jag inte tvättat ut allt schampot när jag duschade henne, men kom på att de var ju nästan en hel vecka sedan hon fick duscha, så borde inte vara det.

Förmodligen är de så kallade proteinknutor, jag som tyckte att har varit jätte försiktig med att öka lucern då hon aldrig ätit det tidigare. Så nu får hon väl gå utan det ett tag och sen börja om från början igen. Jobbiga är att snart är kraften slut och jag som skulle byta till 125 istället för 90, vill att hon skulle ha vant sig klart lucernen innan jag byte det andra fodret.

hmm... undra vad som händer här näst, känns som sagt att allt går fel för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0