helvets j-vla skit dator

Satt och skrev på dator, och helt plötsligt kommer det upp att datorn virusprogrammet har hittat en trojan. Samtidigt så försvinner menyradan. när jag stänger ner wordprogrammet som jag satt och arbetade såg jag att även alla ikoner på skrivbordet var borta, kan inte göra nånting ser bara bakgrundsbilden....suck orkar inte!!

Efter ett långt samtal med min bror och han förklarade explorer måste ha blivit raderat och där med också är start menyn och allt som hör till explorer borta. Kan inte ominstallalera windows utan att ta bort windows och då förvinner allt på datorn. Fick dock lära mig hur man öppnar saker utan att ha några genvägar eller någoting sånt. och kunde sa att alla mina dokument fanns kvar... så himla skönt.

Imorgon åker datorn med mamma hem till lerberget och förhoppningvis kan andreas fixa den. Kommer ju ta en evighet att flytta allt från datorn om vi skulle behöva göra en omformatering för att få ordning på den.

Nu ska jag sova, skulle gjort de för länge sedan men sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0