The Kite Runner

Igår hyrde vi film, de blev the Kite runner (eller flyga drake som den heter på svenska). Har alltid velat läsa boken, så nu fick de bli filmen i stället och den vara riktigt bra. Både jag och Johanna grät dock inte av samma anledning, Johanna för att filmen var sorgligt och jag skrattade åt henne så att jag också började gråta.



Idag blir de pluggning för min del och sen till Trivas på Råå för spa behandling och sen stallet! sen blir de väl pluggning igen när vi kommer tillbaka hem igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

okej jag är en känslig person! Jag kan bara relatera till mkt... Du är bara avis för att du är em kallsinnad människa och endast gråter åt andras tårar!

2009-06-10 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0