skolan är över

Då var skolan över, vet att examen vara i fredags men hade ju en omtenta kvar. men den skrev jag i igår. Idag börjar jag jobba, bara två dagar denna veckan dock! kan ju inte jobba i helgen, återträff!!! och sen fick jag ledigt på fredag också. nästa vecka bli också rättså slappt, måndag-torsdag! Sen ledig över midssommar helgen!

När jag gick från skolan igår, hörde jag något roligt. Gick två tjejer bakom mig som skulle ta studenten på fredag... denna ena tjejen sa till den andra hoppas det inte blir så här varmt på fredag! va? de var 17-18 grader ut, för varmt! kanske bättre att hoppas på att det inte kommer regna, vilket de verkar som om det kommer göra.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen iväg till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0