Personligt Brev

Jag precis suttit och skrivit ett personligt brev. Jag uppdaterade min CV för att tag sedan men orkade inte ta mig an mitt personligt brev. Men nu har jag iallafall ett utkast att utgå ifrån, lär ju göra lite som ändringar beroende på jobbet man söker.

Jag låta den vila tills imorgon och sen skicka in min ansökan till ett par jobb. Ska dels söka jobb på Stay at i Göteborg och Choice hotel i Vedbeack. Så vi får väl se var jag hamnar om jag överhuvudtaget får tag på något. 

Johanna ska föresten på arbetsintervju imorgon, hon blev kallad tillbaka på en andra intervju. weee... go Johanna!!

Ska jag jag göra mig redo för att sova! ska sätta två väckaklockor i dag, då jag nästan försov mig imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0