Köpenhamn

Har ledigt i två dagar... eller ja, denna dagen är ju nästan slut. Jag och mamma åkte till Köpenhamn dag för lite shopping, blev dock inte så mycket shoppande för min del. Hittade inget av de jag letade efter, kom iallafall hem med 3 st tröjor och bara 150 kr fattigare, helt ok!


När vi kom tillbaka till Helsingborg bestämde vi oss för att gå till Hjalmars kök och äta. Mysigt att sitta där och uteserveringen, men när vi väl kom ditt var det helt fullt, dock var att par precis på väg på att gå och så vi kunde ta deras bord. Men undertiden vi stod och väntade på dem, kände jag doften av cigarettröken och kände inte längre för att sitta ute. Äta samtidigt som någon röker precis bredvid en är ingen höjdare, vi åt lunch på ett café i köpenhamn och hamnade bredvid en man som inte ens han röka klart den första cigaretten innan han tände nästa och självklart blåste röken åt vårt håll.


Imorgon är jag som sagt också ledig, blir stallet hela förmiddagen för min del i morgon då hovslagaren kommer. Sen ska jag vara hundvakt i dag igen, hade båda två här igår. Imorgon blir det nog bara Tetris och bara på förmiddagen. Therese kommer och lämnar honom här imorgon bitti, sen åker vi iväg till stallet så fort jag fått i mig lite frukost och lär nog bli kvar där tills hon slutar jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0