Flickorna Lundgren

Länge sedan jag skrev sista.

Johannar har flyttat hem till Holmen nu. Känns skönt att ha lägenheten för sig själv, men samtidigt tomt och tråkigt att inte ha henne där. Har jobbat rätt så mycket på sistonde, 9 dagar i rad är ingen höjdare precis, men har varit ledigt nu i två dagar. Då jag hade två lediga dagar bestämde jag mig för att åka hem till Lerberget, kände att jag behövde komma igång med pluggandet (har en omtenta i slutet av sommaren) och kände att jag fick mer gjort här än hemma. Åkte hit i går direkt efter stallet, hann plugga ett par timmar samtdigt som jag låg och solade i trädgården sen hade jag bestämt träff med Anna. Vi åkte ut till Flickorna Lundgren på Skäret. Anna har jobbat där på sommrarna innan.


Tänkte inte på att ta med kamera, så de får bli en bild från deras hemsida.

Igår bestämde jag mig för att rensa i min gadrobb, slänga ut alla kläder som man aldrig kommer använda. De blev 3 st påsar med kläder, samt lite kläder som åkte rakt ner i sopptunnan. Så nu hänger där endas ett par klädesplag kvar i gadrobben, kan vara bra att ha lite kläder här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0