Antagningsbesked

Efter antagningsbeskedet till Universitetet sen i lördags kväll. En smärre chock fick jag när det stod struken, på grund ut av att jag saknar behörighet. vad saknar behörighet... ok hade inte kollat efter på mina betyg så att jag verkligen hade läst Svenska B, men klart jag har gjort det?? Ok, mycket riktigt, fick till och med VG.


Mailade till antagningen har frågade varför, och fick svar i dag att de inte hade alla mina betyg. Förstår fortfarande inte, varför de har vissa av mina betyg från gymnasiet och inte alla. Menmen... ringde till kundservicen och frågade hur jag skulle gå till väga nu. Och då de till emot sena anmälningar till kursen var det bara att mail till dem och säga att man ville återanmäla sig. Sen har jag bet mamma skicka in mina betyg. Trodde jag hade slarvat bort mina betyg, men tydligen låg de hemma i Lerberget. Har ju inte haft någon användning av de tidigare!!!


Nu är de dags för en sen lunch!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eftersom vi läste utökat program kan det nog vara så att de bara har betyg från 2500p. Vi fick ju två betyg varav ett hette samlat betygsdokument, och de kanske inte har dem av någon skum anledning...

2009-07-15 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0