handledarna är klara

Träffade som sagt mamma i stan idag för att äta lunch, på falmans. Efter att vi ätit lunch tog mamma min bil och körde tillbaka till jobbet och jag tog hennes bil och körde till Oj (min bror ska låna min bil i helgen, då han håller på att flytta och min bil har dragkrok. Lätare för honom att hämta bilen i Lerberget då han jobbar i höganäs). På väg till Oj körde jag förbi två bilar som precis hade krockat. Såg ut som den ena bilen inte hade sett att de kom en bil bakom den när den skulle köra ut från parkeringsplatsen. Jag körde vidare till Ojs parkering.. gick till systembolaget och köpte en flaska vitt vin till fisken imorgon och sen gick jag på oj. När jag var på väg hem stod bilarna som precis hade krockat kvar på samma ställe. Jag körde runt höret och i korsningen stod två bilar till som precis också hade krockat!! hmmm... kan inte folk köra bil????

När jag kom hem ringde Carina mig, de hade precis sprungit på Carina Sjöholm och hon vill mer än gärna handleda oss. SÅ nu har vi våra två handledare... kommer nog bli jätte bra.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Hur gick det med maten? Fisken blev väl god i alla fall? hehe.. Kram!

2009-02-20 @ 11:39:10
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0