Örebro

Imorgon bär de av norrut... till Örebro!

Idag har jag ätit lunch med mamma. Då Mikael har lånat hennes bil fick jag hämta henne i ramlösa för omväxlingsskull. Mamma var "tvungen" att åka inom Oj och handla på vägen tillbaka till jobbet, vilket passade perfekt då jag var tvungen att gå på systemet och köpa vin nyår. Lyckades också hitta en (förhoppningsvis) passade present till Peter som tack för att jag får bo hos honom. Inte den lättaste personen att köpa något till!

Åkte till stallet nästan direkt efter att jag kommit hem för att hinna rida innan de blev mörkt. När jag kom ner till ridbanan höll de på att köra den för att försöka så loss de översta som hade frysit. Den blev helt ok att rida på iallafall! Blev ett ordentligt pass med mycket galopparbetet, så Ragusa var helt genom svettig när vi var klara... hon borde egentligen blivit klippt i år, menmen... gjort är gjort!

När jag var i stallet fick jag ett sms av Emma som undrade om jag ville följa med ut till Ikea en sväng. Självklart, hade inget annan planerat resten av kvällen. Förutom att packa de sista inför imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vännen för att du följde med till IKEA, nu har jag en hel del att fundera över =)

Hoppas du får en bra resa upp och ett härligt nyår! Så ses vi igen 2010 ;) kram

2009-12-29 @ 23:39:05
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0