Byte av fönster

Steg upp strax innan kl 7 imorse.. Är rätt glad att jag fick sluta 2 timmar tidigare i går kväll så man kunde komma hem tidigare. Var hemma redan kl 22.30 dock har jag lite konstig dygnsrytm just nu och blir inte trött förrän runt 2 på natten. Gjorde dock ett försök att sova lite tidigare men de gick väl så där.

Anledning till att jag var tvungen att gå upp så tidigt var för att de skulle byta alla mina fönster. Jag har äntligen börjat få upp värmen i lägenheten igen... men fy vad kallt de blev! Imorgon kommer de igen och ska täta igen och fixa de sista... så elementena för stå på lite extra varmt tills de inte drar så mycket.

Min kära häst lyckdes trampa sne sin ena sko idag... hon fick värsta rycket och började springa runt som en galning i hagen precis när jag skulle hämta in henne. Då en söm satt löst gick jag för att hämta verktyg så jag kunde dra ur den... men på vägen ser jag att Vivekas bil (min hovslagare) står utan för de andra stallet. Så de var bara och hämta Ragusa! Ibland ska man ha tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0