Ullared

Shit... vad mycket pengar jag har gjort av med de senaste dagarna. I måndag var jag och Jo på Ullared, jag hittade nästintill allt jag hade tänkt mig. Det blev ett par jeans, några t-shirt, en kavaj, ett på trekvartsbyxor, stigbyglar, schabrak, samt lite annat små saker till Ragusa sen självklart schampo, tvättmedel ect. Tror det var de mesta som jag handlade in på Gekås. Sen hittade jag ett par nya sko på sko-boo och en mp3-spelar, mixer och handdumsugare på netonet.


Sen träffade vi på lill-babs inne på Gekås, hon och hennes dotter stod framför oss i kön. Jag fick nästan betala för hennes varor... lol. Hon ser verkligen inte ut att vara 71 år gammal (kassörskan sa att hon var det och Johanna hade för sig att hon fyllde 70 förra året).


Idag har jag och Johanna varit en runda på Väla. Jag köpte en baddräck, tycker bättre om att ha baddräck när man simmar nä bikini. Dessutom köpte jag en jätte snygg klänning. Så nu ska mitt kontokort få vila ett lite tag, eller jag efter det att jag varit på iväg och köpt foder samt ett nytt bett till Ragusa.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Älska Gekås haha.. jag ska dit i början av sommaren har jag tänkt, längtar redan!

2009-04-23 @ 13:24:36
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Cissy

Oj! Texten blir visst svart om man gör * runtom! Alltid lär man sig nåt nytt :)

2009-04-23 @ 13:25:10
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jepp, vilken kanonsommar! hehe.. kul att du kommer :D Kommer bli en toppenmidsommarfest - i år igen! Kram

2009-04-24 @ 10:36:24
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0