Party

tillbaka på jobbet, jippi! Blir en rätt så lugn morgon, vilket bara gör mig ännu mer stressad... suck! Strax innan kl 12 ska de komma en grupp som ska checka in, jag som vill komma här ifrån så fort som möjligt. Jag räknar iallafall med att vara här ifrån kl 12.30 (då jag egentligen slutar). hem slänga i sig något att äta och åka väg till stallet. Johanna följer ju med mig så de tar ju itne jätte lång tid eller lika lång tid som om jag skulle åka ditt själv, är ju egentligen inte jätte mycket tid man sparar in på att vara två, en halvtimme kanske.

Vi räknar iallafall på att vara hemma igen kl 15.00, då har vi 1,5 timmar på oss att duscha, sminka oss och fixa ive oss samt ta oss upp till stationen innan tåget går. Ska egentligen inte vara några problem.. men när man är två och båda ska in på badrummet ect tar de lite längre tid. Först ska vi ut tll Hanna och äta middag med henne och åker vi till jens och sofia för lite förfest. Efter det vet vi inte... antingen vidare till en privatfest eller ut på stan.

Imorgon är jag iallafall ledig och behöver inte vara i stallet förrän på kvällen och ta in hästarna! måste väl egentligen plugga lite.. menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0