intervju x2

Igår red jag och Therese ut en kort runt. Vi (jag) hade inte tid att rida enda till bruses då jag skulle fodra på kvällen och vi knappt hade hunnit komma bort till bruses innan vi hade varit tvungna och vänta. Så vi red bara över bron och red där istället. Kännes som om de var sommar i går, hur härligt som helst.

Idag har jag fullspäckat schema. kl 10 har jag en telefonintervju innan dess ska jag hinna med och plugga lite till. Sen ska jag hinna med och transkribera lite av intervjun innan jag ska ner till stan och träffa Emma. Efter det ska jag ner till Lund och göra ytterligare en intervju. som sen ska transkriberas och vara klar tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0