fullfart

De ska verkligen bli skönt att åka iväg över påsk, trots att jag förmodligen behöver plugga lite. Så ska de bli skönt att få lite ledigt. Denna veckan är de fullspäckat schema. Igår passade jag på att  ta sovmorgon, till strax innan kl 9. Sen bar de av till skolan för att träffa Carina och Jonas. Kl 13 hade vi intervju på Swedbank med rörelsechefen. Efter det åkte jag till stallet och sedan hem för att byta kläder innan mamma skulle komma. Mamma hade fått biljetter till fotbollen från jobbet, så innan fotbollen började tänkte vi hinna med att äta lite. Det fick bli Dalhbergs, jätte gott dock tog det evigheter att få maten så vi kom till olympia precis vi kl 20. Märkligt nog hamnade jag 2 platser från Alex... hur stor är chansen.


I morse gick jag upp strax efter Johanna för att åka till stallet. Hann med att plugga lite innan de var dags att bege sig ner till stan för intervju nr 2. Denna gången på handelsbanken. Jag har precis kommit hem och ska sätta mig och skriva ut en del av intervjun innan jag ner till stan igen. Jag och Johanna ska simma idag och sen ska vi på spexet!


Imorgon bitti ska vi till Ängelholm för att göra ytterligare en intervju. Sen ska Ragusa bli skodd för förhoppningsvis hinner jag tillbaka så att jag hinner rida innan hovslagaren kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0