En vanligt söndag på "himmet"

En av frukost gästerna frågade mig idag, har du fått någon frukost idag? nej, inte än! Det är jätte viktigt med frukost, det får man ju inte hoppa över. hmmm.. brukar faktiskt äta hemma innan jag sticker till jobbet. har vara inte blivit så denna helgen.

Vi har en äldre man som bor här i helgen igår morse kom han ner och klagade på att de var kallt på rumet. är elementet uppskruvat? ja, men de är fortfarande jätte kallt. ok, jag ska kolla på det lite senare. någon timme senare när jag äntligen fått undan frukosten gick jag upp på rummet... hmm om elementet står i 1:an ska de väl inte var särskillt varmt lr? skruvade upp varmen och idag kom gästen ner och sa att de var varmt och skönt på rummet!!


På tal om vår kära gäster så har vi en gäst som bor här som jag min 2 m lång, hon måste böja sig ner för att gå in i hissen ect. Han är bara lång ut rättså kraftigt bygg också. man känner sig så liten brevid honom.  

Andra personen i helgen som frågar mig om jag driver/äger vandrarhemmet.. hahaha! jag? kanske i framtiden?!? lol

ska försöka så tag på hbg-hem imorgon igen och sen kanske gå och prata med Inger, hon kommer ju hem från sin semester idag så hon är tillbaka imorgon igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0