Nyår

Dags att börja planera nyår! Känns som evigheter tills dess, men för att få in alla på samma spå, hitta lokal ect måste man vara ute i god tid.
Fick mail av Johanna igår som försökte få ihop alla samt hintade lite fint till mig... hade faktigt tänkte samma sak som henne. Kan inte tänkte mig att Inger har något emot av hyra ut några rum till mig på vandrarhemmet trots att vi har "stängt". och jag kan säkert få henne att dra ner lite på priset. Vad kan fólk vara viliga att betala?
Tror dock inte att vi kan ha festen där, då vi förmodligen kommer ha lite gäster som bor här. Det kommer säkert vara några stakare som inte har möjlighet att åka hem till sina familjer över nyår då de ska jobba!!
Tänkte jag skulle ringa till Hbg-hem idag och höra om lokalen som ligger på min gata är ledig till nyår, i fall den är det så har vi ju allafall ett alternativ. Om inte någon annan har något bra förslag!?!








Kommentarer
Postat av: Cissy

Det skulle va toppen! O så billigt som möjligt e vi väl villiga att betala haha, nej men några hundralappar går väl alltid :) Hoppas allt e bra! Kramar

2008-09-17 @ 18:18:31
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0